یه دفعه بابام به شکلی ضمنی بهم گفت که اگه میخوای تخمین بزنی چقدر به آدمها اعتماد داری ببین حاضری چقدر پول رو بدون شاهد و مدرک بسپاری دستشون...مثلا من حاضرم به این برادرم صدهزار تومن بدم. اما اگه صد تومن بشه صد و پنجاه هزار تومن شک میکنم. ولی به اون یکی برادرم حاضرم بدون هیچ سندی صد میلیون بدم. اما همینم اگه بشه صد و پنجاه میلیون تومن، باز هم نه. شک میکنم و نمیدم.
فکر میکنم منظورش این بود که آدمها قیمت دارن. هرکسی تو یه قیمتی به خودش شک میکنه، پس تو هم باید اینکارو بکنی.
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164